Friday, January 22, 2010

Lama tak jumpa


salam semua...
apa khabar???sihat suma???macam ne... best duk kat arab nie???aku tanya nie sebab dah lama aku tak update blog.. dah 4 bulan aku dah tak update blog... kesian aku nye blog... aku ada 2 sebab kenapa aku tak update blog.1)aku sibuk selalu, tak de mase nak update blog.2)yelah bila aku nak update blog ada orang nak update dulu, tak aci lah macam tu....tapi kali nie aku nak wat yang panjang2 punya... amacam ok tak???Aku nak cite psal semalam dan semalam punye semalam.ok masa untuk bayang.Bayangkan masa aku semalam punye semalam dulu and then aku nak bagi tahu pasal selepas ari tu plak...

1)Korang ade tebayang kan lagi macam mana roti canai,kelazatannye,berjenis-jenis.sambung ke topik aku balik.Ayah aku dah beri tahu yang ari tu jugak bapak aku nak buat roti canai.Roti Canai lagi....tapi tak pelah janji mesti sedap punya...aku malas nak cite pasal ari tu.. aku nak tunjuk gambar je...kalau korang nak roti canai tempah je dengan ayah aku...Ha roti kosong 1 riyal... mari2 tempah sekarang...He...He....He....


First2 sekali sebelum tebar


tengok tu ayah aku tebar besar tuuu.... kan aku dah cakap tempah satu...

huuu...sedap tu meleleh aliur

amacam hensem tak posing ngan roti canai
ok lah aku penat..keesokan arinye nanti aku citekan penat lah...
maassalamah...

0 comments:

Post a Comment